Skip to main content

Glenn Bainathsah – Head of Sales Department Netherlands RBK Group

“Bij RBK hechten we veel waarde aan de feedback van onze klanten. Daarom voerden we samen met Esther Visser van Papilio Organisatieadvies een klanttevredenheidsonderzoek uit. Het traject startte intern met sessies met directie en medewerkers, gevolgd door interviews met klanten die hun inzichten en wensen met ons deelden. Papilio analyseerde deze input en presenteerde de conclusies en aanbevelingen in een heldere rapportage en interactieve sessie.
De uitkomst: een overwegend positief beeld, een goed rapportcijfer én concrete aanknopingspunten om onze dienstverlening verder te verbeteren. Samen met Papilio hebben we deze aanbevelingen vertaald naar een verbeterplan onder het motto ‘van goed naar beter’.
De samenwerking met Papilio kenmerkt zich door structuur, duidelijke communicatie en betrokkenheid van directie en medewerkers. Papilio adviseert scherp, vraagt door waar nodig en weet verbinding te creëren, waardoor we gezamenlijk aan verbeterpunten werken. Dankzij deze aanpak kunnen we onze klanttevredenheid verder verhogen en onze klanten nog beter bedienen.”